Commercieel Medewerker Binnendienst (24 tot 40 uur per week)

Ben jij iemand die graag overzicht houdt en het fijn vindt als alles goed geregeld is? In deze rol zorg je samen met je collega’s voor het soepele verloop van het VvE-beheer. Je houdt structuur in de processen, onderhoudt het contact met eigenaren en zorgt ervoor dat afspraken worden nagekomen. Zo draag je bij aan het ontzorgen van onze klanten.

De functie is nog in ontwikkeling, dus er is volop ruimte om samen te bouwen aan hoe deze rol eruitziet. Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en werkt nauw samen met onze VvE Beheerder. Jouw nauwkeurigheid en verantwoordelijkheidsgevoel maken jou van grote waarde voor ons team.


Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Het plannen en organiseren van Algemene Ledenvergaderingen
  • Het checken en verzamelen van vergaderdocumenten
  • Het verwerken en bewaken van de daaruit voortkomende vergaderbesluiten en acties
  • Informeren van leden over lopende en uitgevoerde zaken
  • Het opmaken van beheerovereenkomsten en opdrachtbevestigingen voor nieuwe VvE’s
  • Het bewaken van het proces bij splitsingen
  • Het opvragen en opslaan van relevante stukken
  • Het invoeren van informatie in Convect
  • Het verzorgen van de facturatie aan de VvE
  • Het zelfstandig en adequaat afhandelen van telefoongesprekken
  • Het beheren van de mailbox en proactief afhandelen van e-mails
  • Het opvolgen en monitoren van klachten, storingen en schadeafhandeling
  • Het oversluiten van verzekeringen
     

Hier herken jij jezelf in:

  • Je hebt minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt meerdere jaren werkervaring in VvE Beheer of andere relevante werkervaring
  • Je hebt affiniteit met social media
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je signaleert commerciële kansen en speelt deze door naar betrokken afdelingen
  • Je bent accuraat, servicegericht en administratief sterk
  • Werken in teamverband gaat jou goed af, maar daarnaast kun je ook prima zelfstandig werken en ben je bereid je verantwoordelijkheid te nemen
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een zelfstandige en afwisselende functie waarin er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei (opleidingsmogelijkheden of coaching)
  • Flexibele werktijden
  • Leuke collega's, een prettige informele werksfeer en wekelijkse donderdag- of vrijdagmiddagborrel
  • Dagelijks gezamenlijke lunch
  • Een marktconform salaris passend bij jouw kwaliteiten en werkervaring
  • Vakantiegeld
  • 27 vakantiedagen op fulltime basis
  • Eventuele reiskostenvergoeding
  • Een uitstekende pensioenregeling zonder eigen bijdrage
  • Fietsregeling (we stimuleren elkaar om gezond(er) te leven en voldoende te bewegen)
  • Een lidmaatschap van ons vitaliteitsprogramma

Over ons

Bij Bij Abram VvE Beheer begeleiden we VvE’s van oprichting tot beheer. Wij zijn onderdeel van de Bij Groep, een familiebedrijf waar verbinding en aandacht voor elkaar centraal staan. Onze organisatie is jong en in ontwikkeling, met mooie ambities voor de toekomst.
We hechten veel waarde aan duurzaamheid en het creëren van een fijne leefomgeving — voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers. Samen bouwen we aan een prettige werkplek waar we van elkaar leren en waar ruimte is voor groei.

Meer weten? Neem vooral een kijkje op onze website!

Iets voor jou?

Zie jij jezelf in deze rol? We leren je graag kennen. Stuur je CV en motivatie naar info@bijgroep.nl of bel ons op 0182 – 692 006. We kijken uit naar je reactie!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.