Administratief & financieel beheer

Het bijhouden van de administratie van de Vereniging van Eigenaren (VvE) is belangrijk, maar kan veel tijd kosten. Er moet bijvoorbeeld altijd een actueel en duidelijk overzicht beschikbaar zijn met alle actieve leden van de vereniging, welk bedrag zij maandelijks betalen, of er achterstanden zijn en of er overdrachten in eigendom zijn. Hieronder vind je een overzicht met voorkomende administratieve taken:

  • Organiseren van vergaderingen
  • Communicatie met de huidige leden
  • Informeren van nieuwe leden
  • Verzorgen van (reserve- of vermiste) sleutels
  • Contact met verzekering bij schade
  • Vergaderingen met het bestuur of de ledencommissie
  • Ledenadministratie

Bij Abram VvE beheer zorgen we voor een overzichtelijke administratie waar je weinig omkijken naar hebt, zodat jij je kunt concentreren op andere zaken.

Financieel beheer VvE

Het uitbesteden van het financieel beheer van de VvE zorgt ervoor dat je altijd inzicht hebt in de financiële situatie van jouw VvE. Wanneer er bijvoorbeeld groot onderhoud uitgevoerd moet gaan worden aan het appartementencomplex, dan is het goed te weten met welke inkomsten en uitgaven je rekening moet houden en hoe de VvE er financieel voor staat.

Wij nemen o.a. de volgende taken uit handen:

  • Tijdige incasso van de VvE-bijdragen
  • Opstellen van de jaarlijkse begroting
  • Verzorgen van de jaarrekening van de VvE
  • Registreren en betalen van rekeningen
  • Beheer van de bankrekening
  • Beheer van een reservefonds ten behoeve van het MJOP

Dankzij onze nauwkeurige en efficiënte aanpak weet je zeker dat de financiële gezondheid van jouw VvE in goede handen is.

Eigen portaal

Waar zijn ook alweer de notulenvan de vorige vergadering en welk budget hadden we gereserveerd voor hetlaten plaatsenvandezonnepanelen? Voor elke VvE is het prettig om een plek te hebben waar alle documentatie terug te vinden is voor de eigenaren en het bestuur. Wij werken hiervoor met een geavanceerd softwareprogramma, waaropiedere VvE haar eigen portaal krijgt. Geen losse mapjes en e-mails, je hoeft alleen maar in te loggen via je computer of telefoon om toegang te krijgen tot alle actuele informatie.

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.