Opstarten VvE beheer

Bij het opzetten van een Vereniging van Eigenaren (VvE) komt veel kijken. Denk aan een inschrijving bij de Kamer van Koophandel (KvK), het afsluiten van de juiste verzekeringen en het organiseren van de financiële administratie. Bij Abram VvE beheer weten we precies welke stappen je moet doorlopen bij de oprichting van een VvE. Met onze kennis en ervaring helpen we jou en je VvE aan een soepele start.

Stappenplan

Van de oprichting van de VvE tot het geven van advies bij het opstellen van de statuten en het organiseren van de eerste vergadering: je kunt op ons rekenen. Bij het opstarten van een VvE krijg je te maken met de volgende stappen:

  1. Splitsingsakte opstellen via een notaris
  2. Inschrijving bij de KvK
  3. Bankrekening openen voor de VvE
  4. Uitzoeken & afsluiten van de juiste verzekeringen
  5. Organiseren van de financiële administratie
  6. Opstellen van een MJOP
  7. Vaststellen van de maandelijkse VvE-bijdrage
  8. Organiseren van de eerste vergadering

We helpen jou graag bij het succesvol doorlopen van al deze stappen.

Solide basis

Onze expertise zorgt ervoor dat jouw VvE voldoet aan alle wettelijke vereisten en dat de belangen van alle eigenaren goed worden vertegenwoordigd. Ons doel is om een solide basis te leggen, zodat jouw VvE probleemloos kan functioneren en jij je kunt richten op prettig wonen.

VvE beheer

Naast het opstarten van de VvE nemen wij ook het beheer van de VvE op ons. Wij vinden het belangrijk dat je met al je vragen bij ons terecht kunt. Hiervoor bieden wij diverse modules van beheer aan. Vanzelfsprekend is er een 24-uursservice voor situaties envragen die spoed hebben.  

Meer weten over de VvE-beheertaken die wij van je kunnen overnemen? Vul ons contactformulier in en je hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.